va du e söt min kära lilla ponny


åhh får lite ångest av att jag verkligen inte hunnit med Mirakel så mycket nu på sista tiden, jag hatar den här årstiden & att jag inte har någon passande sadel, kan inte heller köpa någon ny förens tidigast slutet på december & inte heller rider jag ut barbacka i det här mörkret, allting är så omöjligt såhär års. Hinner iallafall ta in honom & pyssla om honom då & då och de passar jag verkligen på att göra nu , just nu får vi väl kalla det att han har en "vila" men de är ingenting jag vill, är jätte sugen på att köra igång nu & börja träna honom, men först behövs en ny sadel men vi får se hur det blir. Körkort först som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0