you learn

Fredag: Jobbade med skolan på Stelor hela dagen, slutade 3, åkte till stan & till Etage för jobb från 4 - 00.30.

Lördag: Fikade med Jossan under lunch, tog en macka med mozzarella & pesto på waynes & sen vidare för jobb på Etage, började 2 & slutade 23. Hem till Börje & Kerstin & sova efter det!

Idag: Började jobba vid 11 & slutade halv 5, blev hämtad av mamma & pappa men fick stanna halvvägs hem pga fel bränsle i bilen så de va bara att ringa bror min & åka hem till honom för att låna en annan bil & sen hem. Åt potatisgratäng & drack ljuvlig cola till maten & sen matade jag mina älskade djur. Kollar just nu på arga snickaren & är HELT slut. Har inte heller unnat mig något gott i helgen så kör på grönsaker dipp & cola ikväll till någon film.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0