I gave you all

Dagen idag har spenderats i stort sett i stan. Åkte in med mamma vid 12 & följde med henne lite överallt. Åkte bort till bilskolan vid halv 2 & körde dubbellektion som gick super! Handlade med mamma efteråt & sen bar det av hemåt för matlagning, det blev kycklinggratäng. Har tagit de lugnt nu på kvällen, umgåtts med syster & hennes barn & skulle egentligen pluggat körkort men hittar inte lösenordet, sen borde jag även packa men de tar jag senare. Klockan 8 är de Bonde söker fru, sen Greys Anatomy & efter det Body Of Proof.

Imorgon blir jag upphämtad här hemma vid halv 11 & åker in till stan med älskade Fanny som har fått körkort idag!! grattis till henne!! Åker även till nynäshamn imorgon till hjärtat mitt. Bloggar nog inte så mycket i helgen men tar med kameran iallafall.

Puss

Kommentarer
Postat av: SHUNi- hästblogg

Din blogg är superfin! Hjälp mig att bestämma vilken häst jag ska ha på hoppträningen ikväll!? :)

2011-10-27 @ 11:50:04
URL: http://shuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0