Never mind I'll find someone like you, I wish nothing but the best for you

Har haft fullt upp idag & resten av dagarna så har inte haft tid att skriva nu dom senaste dagarna. I söndags var vi bara hemma och hade det mysigt, åt god mat osv. I måndags var jag i skolan & hade foto men det händer nästan inget på dom lektionerna så vet inte om de är någon höjdare längre. Hade riktigt mycket mys med min bebis med grönsaker + dip & film.

Idag har jag verkligen haft fullt upp med massa skit. Bl.a skola (i onödan) städat som bara fan hemma men har ännu mycket kvar. Ridit en sväng har jag också gjort men bara börjat sätta igång mirakel på nytt igen. Sen har jag även lämnat av min älskling för han har åkt hem idag :( buhu. Nu ska ja sova själv i ett stort läskigt hus två nätter för de är tydligen strejk på grekland så mamma & pappa kommer hem ett halvt dygn senare, rättare sagt 4 på morgonen på torsdag. yey,.

IKVÄLL är en kanon kväll. Ska snart göra eld & nu kollar jag på 4 stjärnors middag. Efter det Halv åtta hos mig, sen top model & sen ÄNTLIGEN desperate housewives.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0