you only live once

efter 3 timmars båtresa & en halvtimmes buss så är man rätt slut, tydligen hindrar de mig inte från att vara vaken. Men ska sova snart. Har gosat med världsbästa BONZO & pratat lite med bror min.

Imorgon ska ja upp i hyffsad tid, ut & mäta hästen inför ev. sadelköp & så kanske de blir en ridtur. Ska förbi klinte & hämta ut mitt täcke & köpa ingredienser till Hedvigsoppa för de är vad som ska ätas imorgon. Sen imorgon kväll är vi bjudna in till grannen för mat?fika? vi har faktiskt ingen aning! spännande.

Godnatt vänner.


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag känner henne som köpte Carmen, men jag vet inte riktigt när Carmen är född men jag kan fråga henne som äger Carmen :) Hon såldes till Nyköping och Carmen är ännu vid liv, vadå då? :)

2012-01-08 @ 14:24:50
URL: http://mmyyliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0