ain't no sunshine when he's gone

cha cha! sitter vid brors data, kom hem för kanske 40 minuter sen? har varit ute & matat djuren (ja jag gör de varje dag typ) & sen åt ja nyss varma mackor med ost & oregano, fan så gott! idag åkte ja iaf till skolan vid 8 som vanligt, hade matte, räknade klart kapitlet så ja, eve & fanny fick dra hem, eller ja inte eve egentligen men schh! sen så åkte ja & eve med fanny & köpte hårfärg vid maxi & sen drog vi hem till eve, kollade tv, umgicks, hade lite kul helt enkelt, va ganska längesen som ja va med henne! skulle egentligen åkt hem till tini ikväll men de blev inget :/ aja thats life! nu ska ja iaf sitta här vid min brors data ett tag för han kommer inte hem fören vid 10 så då får min data vila lite hihi, fan va ont de gör i mina händer när ja skriver :( för långa mellanrum mellan tangenterna kanske? jaja ja bloggar soon again i guess.

puss

sommar med klara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0