don't try to fight the feeling cause the though alone is killing me right now

sluta aldrig älska, börja aldrig hata.

Har inga ord för min kärlek till dig, jag kan inget annat säga att du ska hålla min hand hårt. Jag kan ropa ditt namn hundra gånger på en dag, för att jag vill höra ditt namn runt om mig. sekunderna tickar, tiden rinner i väg. Men jag står stadigt att jag älskar dig. Jag räknar bladen på en blomma och det slutar med kärlek vilken blomma jag än tar. min kärlek växer för dig, och slutar aldrig. Dagen då du såg på mig, och jag log tillbaka. Sen den dagen har mina känslor slutat spela döda, dom började leva, jag insåg att jag inte kunde leva med mig själv om jag inte hade dig. Om kärlek bara var ett ord, så skulle jag aldrig skriva det, eller använda det. du är bättre än alla ord i hela världen, du är inte mellanrummen mellan alla ord, du är inget ord, du är inget man kan räkna upp. du är den enda jag kan må bra med, min lycka för dig är för stark för att någonsin kunna beskrivas. Mitt hjärta vet vad det vill, och det är dina händer som värmer mina kinder. Det är dina känslor, som värmer mitt hjärta. Kärleken är mitt hinder för att tänka klart, jag tar alla risker med dig för att kunna leva, och för att slippa undra mera. Tanken är .. att det jag har kvar att leva för det har du. alla punkter , du har alla krav.  hjärtat slår för att det måste, ingen andledning, men mitt hjärta har inga krav. det slutar slå, den dagen du lämnar mig. din flickvän älskar dig. så håll min hand, för med dig finns det bara en väg att vandra. och den ska vi vandra, hand i hand. 


JAG ÄLSKAR DIG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0