give someone the power to hurt you again and again

har precis tagit en dusch, skönt som fan så nu sitter ja med nyfönat hår & kollar på simpson, så jävla underhållande! måste sortera lite bilder på datan också kom ja på nu, ska lägga över alla på externa & sen fixa med filmerna också så ja har lite att göra faktiskt, ska ringa min älskling senare också, längesen ja prata med honom i telen , eller ja, 2-3 dagar sen kanske?

så jävla trött på personer som förändrats, vissa dagar gillar dom en sak, andra dagen gillar dom de inte? de där förstod i säkert inte & de behöver ni inte heller, ja behöver bara skriva av mig lite. ja är trött på personer som ändras när dom är med olika personer, varför kan dom inte bara vara sig själva? så.

lilla rabbe kryper runt under benen på mig, han verkar orolig, kanske behöver lite uppmärksamhet? nej herregud de får han för mycket, bonzo vet ja inte vart han e just nu, han ligger väl & tigger cola från robert, allt går ner i hans lilla labbe mage. mina händer börjar bli torra igen, hueh va ja hatar de :( & sen har ja blivit beroende av läppsyl också, fett kul haha! nej nu ska ja kolla klart simpson halloween special!

kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0