I tried to stop, I tried to go.

är jag inte den mest lyckade personen i världen då? jag vaknade 07.50 & min buss (den enda som går hemifrån mig till skolan) går 07.55, snacka om lyckat! ja brukar liksom gå till bussen 07.50.. min alarmklocka ringde tydligen inte eller så va ja så  trött att ja inte hörde den (de har typ hänt 2 enstaka ggr..) jaja, jag ska försöka ta mig till västergarn & ta bussen därifrån men fan inte om de regnar för ja tänker INTE gå 4 km i regn, no fucking way säger ja bara! nej hueh ja har iofs ganska ont i huvet så skulle kunna stanna hemma men ja ska va me elin senare så ja får helt enkelt ta mig till västergarn, hueh. ja bloggar kanske innan ja drar.

ciao

Kommentarer
Postat av: josefin

för det fördts då rubriken är tagrm från min dikt!

sen så är jag också lyckad missade att vi började tidigare så nu ligger jag här i sängen och tar det lungt :)

2010-04-01 @ 08:34:42
URL: http://baraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0