stamp on the ground, jump jump jump

hejsvejs, ja hade nyss strömavbrott för typ 5 minuter om inte mindre? har iaf sett rush hour 3 med pappa & bror, älskar dom filmerna, så grymt jävla bra! ja har packat ihop det mesta ja ska ha med mig imorgon, tror jag iaf.. de återstår & se. imorgon ska ja upp vid 11 & äta frukost & sen ut & rida en snabbis med syster & sen hoppa in i duschen & sen ta mig till båten med buss & sen äre nynäs for a week! sitter & lyssnar på 5 låtar hela tiden, orkar inte byta haha tur att de är bra musik! funderar på om ja ska gå & lägga mig för ja har ändå inget annat att göra så de är väl likabra? eller så kollar ja någon film? vi får se. säger godnatt nu iaf ifall ja inte bloggar mer.

natti.


jag älskar dig elin larsson, okej???


Kommentarer
Postat av: elin

JAG ÄLSKAR DEJ OCKSÅ LISA, OKEJ ?!

2010-04-04 @ 00:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0