baby you're all that I want

chacha har inte bloggat sen fredags men ja har inte haft lust & ja har vart hos min älskling i nynäshamn nu under helgen, blev en spontan resa, hade inte planerat de alls men så fick de bli för linus va hemma själv i helgen. iaf så kom ja dit vid halv 8 ungefär på fredag & vi gick förbi konsum & handlade mat & sen gick vi hem till linus & lagade de, skit gott, kyckling & ris med paprika & en massa sånt gott. på lördagen va vi inne i stan , träffade jossan & hennes pojkvän en stund & sen gick vi runt i massa affärer, fick med mig 1 linne, 1 t-shirt, 1 kofta, 1 tröja till min älskling & 4 par trosor, woho, storshopping men de gick bara på 700 så. åkte tillbaka hem till linus vid 6 ungefär så vi va framme runt 7, fixade oss lite, mötte upp simon & sen gick vi till en fest, & ja tänker inte nämna någonting från festen,. eller jo, vi hade jätte kul. de kan ja säga! & sen gick den överstyr. söndag då, vaknade vid 10, fixade lite , städade undan & packade och så & sen efter de gick vi till båten för min älskling följde med hem till mig. idag har vi inte gjort så mycket, bara tagit de lugnt. jag älskar honom! imorgon är de skola, ska ha någon tråkig föreläsning igen BLÄ. sen ska ja hem till min älskling & sen bär de av till personal festen, får se hur länge ja e där men ja bloggar iaf när ja hinner, tänker umgås så mycket ja kan med min älskling! naj nu ska ja dra.

puss

de kommer nog lite bilder sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0