hey soul sister

de va ett tag sen sist men har inte hunnit blogga =) kan ju berätta lite va vi gjort.

måndags: tog båten hem till mig klockan 19.10, kollade filmen på båten, jätte bra faktiskt sen så va vi hemma hos linus vid 11 ungefär.
tisdags: igår så va vi med jens & wilny, vi spelade minigolf & ja kom sist, OFC!!!!!! :( sen gjorde vi inte så mycket blablabla.
onsdag (idag): vaknade runt 11, åt frukost, kollade tv en stund & tessa fixade internet så vi geekade lite vid datan en stund också (spotify & petville...) & sen vid 12.57 åkte vi bussen in till västerhaninge & tåget till handen & gick runt lite där & shoppade. köpte ett par jätte snygga leggings & så ett vanligt svart linne. åkte sen tillbaka & gick runt lite i nynäs för ja försökte hitta en bodylotion som ja vill ha men den fanns inte :( buhu & så innan de hämtade vi ut min båtbiljett för ja åker ju hem imorgon klockan 16.50 :( sen när vi kom hem så åt vi mat & nu har vi precis kollat på remember me, hatar filmer med sorgliga slut :(

nu ska ja gå & mysa med min älskling & jag e hungrig så ja tycker vi ska gå upp & ta en macka. va tycker du älskling? jag älskar dig du är bästbästbäst.

PUSS


en äkta brat...

bild tagen från båten

jag älskar dig!

jag älskar att se dig le älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0