i could really use a wish right now.

i'm home for a weekend bitches! naj hueh de är faktiskt inte kul. hade velat stanna hos älskling nu i helgen också men men måste jobba, tjäna pengar liksom hehe. förutom att ja redan lånat pengar av mamma, typ 1500 eller något så de ska hon få tillbaka & sen ska ja köpa en present för typ 500 till min älskling & yes han vet va de är :( han fyllde ju år den 21 juli men ja har inte gett honom något ännu för ja har inte haft pengar :( sen så ska ja iaf köpa lite smått & gott med nya kläder & så ett par nya CONVERSE, ett par vita i "läder" eller va de nu är. hehe.

har saknat min lilla vovve & min pålle btw, fick stå & plocka bort typ tusen kardbollar från svansen på min lilla mirakel, föresten, heter dom så? ni vet dom där jobbiga som alltid fastnar. haha. äsh dom e mina små bebisar iaf & i love them.

nu ska ja kolla klart på csi miami, blir sova sent idag hihi, först va de csi miami & sen nu är de ett till avsnitt av de, om en halvtimma är de csi ny & efter de criminal minds, LOVE IT.

jag saknar min älskling, redan.
pusspusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0