DAG 07 - Min bästa vän

Ja säger inte en utan jag säger 4 st.

Josefin - har känt jossan sen ridlägret 2006, hon är som en syster för mig som jag älskar otroligt mycket, synd bara att hon bor i tyresö..

Eve - Har känt Eve sen vi började skolan i 1an då så 1½ år eller något. Hon var den ja umgicks mest med i klassen ett tag & hon förstår mig verkligen, kan säga allt till henne & ja älskar min lilla kines.

Elin - va kan man säga om den knäppaste människan i hela världen? inget... men ibland så är hon världsbäst & ibland så älskar ja henne

Anna - Har känt Anna i snart 11 år tror jag, vi har umgåtts mycket hela tiden, har haft samma intressen hela livet, dvs hästar & hon är estetare , men ja älskar henne ändå haha

Sen har vi ju alla dom där andra vännerna som också är bäst men kan ju inte skriva om alla liksom...


bilerna på elin & anna ville inte laddas upp :(


Kommentarer
Postat av: Eve

jag e snygg.. och jag älskar dig min lidska! <3

2010-12-07 @ 16:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0