merry christmas

har ju inte bloggat på ett tag så la upp en massa bilder istället för ja orkade inte skriva om varje dag som gått. Tänkte iaf skriva om vad ja fick i julklapp igår, fick en mascara + eyeliner & ett jätte fint armband av min älskling, fick en systemkamera (canon 1000D) + kameraväska & ett par vantar av mamma & pappa, en tavla med en zebra på av min bror & så fick ja "presentkort" av min syster + min bror & deras barn på 400 kr på visby centrum.

Just nu sitter jag & min älskling & kollar på Harry Potter & snart ska vi kolla på natt på museet. Får se va som händer imorgon, ja bloggar när ja hinner!

puss.






Kommentarer
Postat av: josefin

ringarna?

2010-12-27 @ 19:05:22
URL: http://baraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0