fredagkväll

eftersom typ ingen har mitt lösen så kan ja skriva vad fan ja vill här, vi börjar med:

den här dagen sög, rent ut sagt SÖG den, de va as tråkigt. eller föreställningen vi va på runt lunch va jätte rolig & middagen hemma hos fanny va as kul men resten av dagen sög verkligen, fy fan asså. aldrig mer vara nykter på en fest???? no way.

sen, mamma, jag hatar dig, i alla fall just nu och ett tag till.. du har förstört mitt liv.

& så, jag ångrar allt jag gjort mot dig, ja hatar att ja berättade det där och ja hatar att ja förstört en massa för dig, ja vill att du ska lita på mig & ja vill kunna träffa dig igen, för ja gillar dig, eller kanske mer än gillar dig, jag vet inte..

så de va i stort sätt allt, natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0