hemma från skolan!

slutade faktiskt tidigt idag, klockan 2 ungefär! så pappa kom & hämta mig vid halv 3 :) iaf så idag har vi gjort grekisk sallad med kycklingspett & grekisksalladsdressing (?), de va inte så jätte gott , bara kycklingen men ändån!

en helt annan sak då, mitt ex skrev till mig bara "synd bara att du måste ljuga om att du knullat med min kusin, du förstörde ju nästan mellan honom & hans tjej" & ja bah "jaja, vi säger väl så, nu snackar vi inte mer om de varesi de är sant eller inte" fett kul! tur att ja har lösen på bloggen just nu.

ja iaf så, nu lyssnar ja musik, tror ja ska in & laga mat eller något & sen vet ja inte va ja ska göra ikväll, bara ta de lugnt eller något, se csi ikväll iaf, klockan 9! imorgon ska ja till tandläkaren klockan halv 11 , ush :(

bilder på min nya skinnjacka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0