lördag

igår så åkte ja till stan vid 6, eve mötte mig vid halv 7 vid gråbo, vi handlade lite och sen drog vi hem till eve & tog de lugnt, vid typ 10 drog vi till max & köpte mat... mums haha och sen vid halv 12 gick vi hem till sabatini & såg skräckfilm (the decent) med annica, sabatini, jag & så eve. Va väl hemma vid 2 eller något & då gick vi & la oss. Vaknade typ 11 i morse? åt lite & sen vid halv 1 blev ja hämtad av min syster & så åkte vi till ica maxi & sen hem. När ja kom hem så åt ja paj & sen nu sitter ja vid datan & har fått för mig att ja ska städa i stugan, har precis tagit ut julpyntet & nu kom ja på att ja råkade lägga en julgranskula i tvättkorgen!!! hahaha, måste springa in & hämta den.

GRATTIS MIN BROR SOM FYLLER 19 IDAG & KLARA SOM FYLLER 16!

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0