onsdag

sitter fortfarande på samma ställe som i morse, hahhaa, men har rört på mig, ja lovar! har faktiskt vart ute vid djuren & gett dom mat & vatten :) just nu ser ja vänner & ikväll äre bara skit på tvn! synd synd synd. Har precis ätit soppa & macka och de va yummy. snacka om att mina texter inte sitter ihop.. så jävla dåligt sammanhang hahaha. har iaf bestämt att på påsklovet åker ja till växjö till cassandra & funderar på att va där hela lovet & sen den 18 april ska ja till sthlm med mamma på jävla årskontroll fast funderar på att åka dit den 16 & bo hos jossan om hon vill de :) fast då är ja bara hemma 4 dagar & sen drar ja ju igen så de blir lite weird... men vi får nog se hur de blir, har inte bestämt mig ännu men måste boka om någon vecka iallafall haha. nu ska ja göra något, as usual.

XXXX.


gammal bild på mig & josefin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0