tisdag!

hade tänkt blogga igår innan jag la mig men blogg vägrade fungera :( aja iaf så somnade ja runt 11 & gick upp vid halv 8 imorse, missade inte bussen som tur var haha.. idag har vi haft sång i skolan igen, framsteg för mig & eve med våran låt men vi fick dissa idén vi hade :( aja kom hem vid halv 4 idag ungefär, har mockat & fixat as mycket i stallet & sen åt ja nyss soppa, pappa fråga om ja gick på någon diet för ja har ätit soppa 3 dagar i rad, men de är as gott ju! nu sitter ja vid min brors data för han e inte hemma, han e i stan (jävligt ovanligt faktiskt!!) & så då sitter ja här & lyssnar musik med värsta basen, skönt att slippa min lilla bärbara med kassa högtalare! fast här funkar inte msn :( inte just nu iallafall. skola imorgon föresten, brukar ju va ledig på onsdagar men imorgon ska vi till skolan & SJUNGA!!! wiee.... nej hahhaha börjar faktiskt bli tråkigt fast vi ska sjunga på våra individuella låtar så hoppas de blir bra ändån. långt blogg inlägg... va har ja mer att säga då?? jo ska festa i helgen tror jag med tjejerna i klassen som vanligt om ja får tag på pengar dvs, men får 100 kr av chanine på måndag (CHANINE DIN DUMMA JÄVEL!!!<3) & sen 500 kr av Eve den 25 som ja måste köpa smink för & sen studiebidraget den 28onde :) nu ska ja se om ja hittar några roliga gamla bilder att ladda upp, bloggar senare!

puss.


elin & jag för ett tag sen hihi :)

gammal fjortis bild

fjortisfjortisfjortis

fjoooooooooortis :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0