eve wongprom

Kannika Eve Wongprom Chullamonthon. Eve är en kines, nej hon är faktiskt thai men de är roligt att säga att hon e kines (a) vet du eve? hur glad ja är att ja började på donner? grymt glad kan ja säga för ja mår så mycket bättre av att ha träffat dig nu iår(+ Chanine, Fanny, Dennis & Sabatini & resten av klassen.). med dig kan ja verkligen prata om allt, ja säger saker till dig som ja inte ens sagt till mina närmaste vänner, inte ens mina föräldrar & jag litar på dig till 10000% för ja vet att du finns där för mig & att du älskar mig eller hur? hihi. Du finns alltid där för mig vad som än hänt och du lyssnar på mig precis som en riktig vän ska göra. men Eve, jag ser dig inte som en vän , ja ser dig som en bästavän, som en syster för du betyder så grymt mycket för mig! jag älskar dig och jag kommer aldrig någonsin lämna dig, vad som än händer.  det är viktiga ord och ja vill inte att du ska glömma bort dom för du är allting för mig gumman, så länge du finns hos mig så mår jag som jag vill må.

i love u.



e♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0