godmorgon

vaknade för en halvtimma sen, har nyss vart ute & tagit ut hästarna från stallet & gett dom lite mat, tänkte gå & lägga mig igen men ja har ont i huvet så good luck till mig, får väl gå in & sätta mig vid teven & äta frukost eller så försöker ja somna.. haha, idag vet ja iaf inte vad ja ska göra än så länge, blir väl mocka, rida & sen se någon film ikväll för ikväll ska ja va hemma, nästa helg blir de fest för mig för ja fyller år på tisdag! åh föresten, min syster är ju dum i huvet som alla vet så hon åkte här ifrån några dagar & nu e hon tbx & ååh va ja saknat rabbe, min lilla bebis rabbe & neo & isak också, mina sötnosar! å juste, imorgon sover ja kanske hos eve, bara för att.

pussar.

åh nu hittade ja en massa gamla videosar..... aja de va allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0