jag älskar er

Eve Wongprom, Elin Larsson, Josefin Andersson & Anna Cederqvist, vet ni? ni är speciella, alla mina vänner är speciella men det är något extra med er, ni finns alltid där för mig när jag behöver er, Jag har inte känt någon av er speciellt länge, elin längst men alltså jag trivs med er, för er berättar ja allt, & när ja säger allt så menar ja fan allt, vet inte om de något ni inte vet men inte mycket isåfall. Utan er hade jag inte varit något , utan er hade ja fan inte orkat leva, ni hjälpte mig igenom all skit med mitt ex (som inte behöver nämnas någonsin längre) & när de händer något så finns ni alltid där, det är vad ja älskar mer er. Ni lyssnar på mig när ja har något att säga, ni är inte som många som bara skiter i vad man säger & börjar prata om sitt eget skit istället. Ni är mina bästa vänner, ni är mina systrar, ni är som en familj till mig, ni anar inte hur mycket jag älskar er, ja skulle aldrig klara av att leva utan er, dör ni så dör jag.

Tänkte inte vara dum & ge ett inlägg till bara dom som är bäst (hihi) när ja har otroligt många andra underbara vänner som finns där för mig & verkligen är lovely. (som ja också älskar). ingen får ta det här fel föresten, för ja älskar allihopa, när ja börja HR så fick ja så otroligt många fler & nya vänner & ja är så jävla glad att ja börja där för tänk om ja inte gjort det :o

Anna Nilsson, Fanny Lagergren, Cassandra Häglund, Chanine Ahlqvist, Josefin Nordh, Dennis Dahlblom, Sabatini Laveryd, Jimmy Siltberg, Martin Eriksson, Klara Söderström, Mint Pana, Caroline Ring & martin BÄSTISSSS!!! (han måste ju också va me såklart...haha) & många fler, speciellt alla i klassen, ni är den bästa men knäppaste klassen någonsin,

ILOVEUILOVEUILOVEUILOVEUILOVEUILOVEUILOVEUILOVEUILOVEUILOVEUILOVEUILOVEU


Kommentarer
Postat av: josefin

MIn speciella lilla lisa :D<3

2010-01-12 @ 09:58:22
URL: http://baraandersson.blogg.se/
Postat av: guess who

numnumnumnumnumnumnum

2010-01-13 @ 21:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0