torsdag!

idag så har ja vart i skolan, hade matteprov men fick sluta efter de så vi åkte med halv 2 bussen till stan, gick & fikade me tini, chanine & eve en stund på märtas & sen gick ja & tini till min mommo, hämta pengar & sen drog vi till willys & handlade inför imorgon, 650 kr gick de på.. :( iaf så när ja kom hem åt ja mat, sen mockade ja, matade alla djuren & nu har ja precis städat i stugan (eller ja, jag är inte ens halvklar..) och sen nu tänkte ja gå in & ta en dusch, sen när mamma kommer hem så ska vi väl fixa lite med efterrätten inför imorgon för ja vet inte hur man gör den, sen ska ja se csi miami så ja får fan skynda mig, en halvtimma på mig, knappt! sen så imorgon åker dom flesta med mig hem med halv 2 bussen sen fixar vi & sen festar vi! sen får vi se när ja bloggar igen, de va allt, bilder kommer verkligen komma efter festen, hihi.

tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0