all night long.

ja har nyss sett nya alice i underlandet, den va bedårande! älskvärd så in i helvete, grymt bra film även om de inte va bästa kvallitén på just den ja såg men iaf.

Ikväll har ja inte gjort ett skit typ, ätit mat, latat mig, sett efter neo lite & så sett filmen. Imorgon skjussar pappa mig till skolan för de går ingen buss så ja kan gå upp en halvtimma senare, WOHO! iaf så imorgon åker ja till stan efter skolan & sover hos sabatini, ovanligt va? haha hon bor faktiskt själv med annica i sin brors lägenhet så de är extremt skönt att sova där! & ledig på onsdag också ju, eller ska egentligen göra omprov men tar de nästa vecka istället. linus kommer på onsdag också :) yey. bloggar innan ja går & lägger mig tror ja.

pussN


världens bästa eve kines wongprom. jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0