even if you were a million miles away

jag är faktiskt inte bakis längre , eller jo, när ja ställer mig upp men nu ligger ja ner i MIN underbara säng, underbart men iaf så är ja mindre bakis än förut. Tog bussen hem vid halv 11, pratade med linus i telen på väg till bussen & på bussen sen så kom pappa & hämta mig. Ska lämna in mobilen imorgon föresten så nu får ja gå runt med en sugig gammal LG mobil, ushush. Idag ska ja göra absolut ingenting men lägger mig säkert inte så sent som vanligt för ja är grymt trött, vakna ju typ 6 i morse? nu blev ja hungrig men tror inte vi har något gott hemma... klockan e fan bara 12, ärligt, känns som den e typ 4? tänk om ja vaknat nu , då hade klockan vart 5-6? (fast egentligen hade den ju vart 12.36 men ni fattar hur ja menar hoppas ja) jaja, iaf så har ja laddat in bilderna men ja säger bara en sak, dom jävla bilderna kommer inte upp någonstans! never ever, hahahaha kan säga att ingen såg bra ut på någon bild men en bild va fan klockren, får se om ja lägger upp den någongång, nu ska ja lyssna musik, som vanligt.

ciao


gammal bild, eve & tini


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0