HÄR SITTER JAG

här sitter jag och gör ingenting, eve & chanine sover som grisar, ja vakna nyss & ingen är vaken, trodde ja drömde om att mobilen hade gått sönder helt men de visade sig vara sant, skärmen är sönderspräckt, åh fy fan va död jag är när ja kommer hem, bakis + sjuk, känns inte som en bra kombination så ja drar hem så fort ja kan (bussen går inte fören halv 11...) men jaja den bussen tar ja hem så ja går till bussen om 2 timmar & 22 minuter wohow! seriöst, kan ingen vakna & gå in på datan eller något? behöver någon att skriva med så ja kan fördriva tiden, eve & chanine lär ju inte vakna, låter dom sova eftersom dom förmodligen mår sämre än mig som vanligt hihi, kan ju alltid leta efter någon film som ja kan se men ja orkar inte, har faktiskt vart vaken i en timma & gjort ingenting & den tiden gick hyffsat snabbt :) har smsat både mamma & pappa & skrivit att mobilen är trasig och ja.. mamma har redan ringt & skällt ut mig men aja så kan de va, hoppas ja får något jävla sommarjobb så ja kan köpa en ny mobil men mamma bah "ja du får gå runt med mobilen så, förstår inte hur du lyckas förstöra alla dina mobiler" blablabla & ja bah "men ja tappa den i marken ju" :( men ja tror inte att ja tappa den, de måste vart någon annan för ja har ingen minne av de alls & ja minns i stort sett hela kvällen & ja drömde om att mobilen gick sönder???? va fan e felet liksom, dont think it was me (hej min bra engelska) & ja bara virrar för att inlägget ska bli långt säger vi, nej men ja har absolut ingenting att göra. fy fan va ja ska hem & sova asså, alvedon, stor kanna vatten & SOOOOOOOVA. förlåt pappa, vet att du fyller år men ja tänker sova ändå, & de blir nog ingen skola imorgon för mig heller :( orkar inte helt enkelt för ja är sjuk så ja. god jul på er som orkar läsa det här inlägget. föresten, ja ringde bara en person igår, vem behöver vi inte säga men iaf så skrev han ett sms efter bah "du älskar inte mig va? :) <3" så ja, bra fråga vad ja sagt för skit! får helt enkelt smsa & kolla med han sen hahaha, nej nu ska ja ööööööööh göra ingenting fortfarande.

pusspuss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0