i should have told you that i loved you and stayed.

FAN HELVETES JÄVLA SKIT SÄGER JA BARA! råka radera inlägget & ja har NO lust att skriva om de. men jaja jag blir väl tvungen..

idag har ja som sagt varit i stan, va i stan halv 10, pratade i telen med linus till typ halv 11, gick förbi mammas jobb & sen till tandläkaren, de gick bra där de, ja har ont kan ja säga! sen så efter tandläkaren så gick ja förbi mammas jobb IGEN & sen efter de tog ja bussen upp & så gick ja till min mommo, fick en 100lapp hihi & så hämtade eve mig där runt 12 & vi drog till stan för att fika på märtas. mums. SEN efter de så drog vi hem till Eve & efter de så drog vi hem till Fanny & va där ett tag & sen drog ja med bussen hem vid halv 5 så nu har ja vart hemma i 2 timmar ungefär. Har matat djuren & ätit ravioli (för ja kan inte äta något annat :/ ) ska snart gå in i huset & sätta mig vid tvn & se Navy CIS eller Dating in the dark (har inte bestämt mig ännu) sen äre CSI NY triologin sen cougar town & efter de christine, ska klämma in en bokning att åka färjan till nynäs också för ja ska ju dit på måndag & stanna till söndag & så måste ja klämma in en snabb dusch också. jaja nu ska ja knarka musik.

pussN


har man tråkigt när man väntar på bussen så har man helt enkelt de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0