jajaja

jag gav upp, anna orkade inte gå upp tidigt & de orkar fan inte ja heller nu när ja tänker efter, istället åker ja till sttan senare på kvällen & umgås lite med Eve i guess , kanske är med anna på onsdag istället, isf behöver ja ju inte åka till stan förens 11-12 någongång, har inte kommit fram till om ja ska sova nu eller om ja ska vänta tills en film är nerladdad & så se den? om ja inte ska upp imorgon så behöver ja ju inte precis sova ännu? :) hihi, åh jävlar va ja bloggar nu, rekord eve, 3 inlägg på några timmar, fyfan va ja e bra :) lyssnar halvt depp musik helt utan anledning, kanske för att låtarna är så bra? gråter inte ännu iaf hihi (& lär inte göra de??) weird. typ halva sverige har gått & lagt sig & den andra delen av sverige är utomlands/bortresta, ush för er asså, ni ska ju finnas här för mig så ja har något att göra! egoist.nu , nej skojar. nu äre bestämt , stan på onsdag med anna! 

byta låt, nu blev de segertåget! kan ju sitta & skriva va ja gör varje sekund, nu skriver ja, måste ta på mig läppsyl! *öppnar lådan* tar fram läppsyl, nu sjunger dom på spanska! ush va meningslöst, jo jag är trött, märks de?

godnatt eller något!


chan rak tö min lilla kines. snyggaste fyllebilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0