wake up call

ja vaknade nyss, eller ja för en halvtimma sen ungefär, mamma ringde mig för några timmar sen men ja hade tydligen mobilen på ljudlöst så ja vakna inte, wohow, ja e sjuk, har ont i huvudet & halsen så ja stanna hemma idag, däremot får ja ogiltlig frånvaro eftersom ja inte hunnit sjukanmäla mig för klockan e över 12 :( too bad, men i dont care, mamma & pappa vet ju att ja e hemma så. Min bror ska tydligen ha APU idag & 4 veckor framåt men dum som han är så har han inte ens någonstans att va? snacka om korkad!

idag ska ja iaf bara ta de lugnt tror ja, snön är påväg bort så på onsdag ska ja ta en ridtur, de va fan längesen alltså! jävla dåliga skit väder, sen stannar ja väl hemma i helgen också, eller iaf på dagarna så ja kan ut & rida. Ska fan gå in i huset, sätta mig vid tvn & bara sitta där, fy fan va lovely. ja bloggar senare i guess..

pussar


memory for life! & ja älskar min frus ansiktsuttryck ;)


Kommentarer
Postat av: chanine

sjukt hett :)

2010-03-11 @ 12:48:12
URL: http://ccchanine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0