JOSSAN. ja säger bara såhär! ja ska lägga upp en MASSA jävla bilder nu faktiskt! för ja orkar inte skriva haha. eller ja kan ju faktiskt skriva va vi gjorde igår på valborg ^^

tyyyppp. vi blev hämtade hemma vid ungefär 5, åkte till stan & handla mat för kvällen, åkte hem till elin & sen gick vi in till hennes bror & lagade mat & så åt en massa gott & blablabla. vid 11 ungefär tog vi bilen till HELLVI, ett gammal barnhem som ligger i lärbro där de spökar men där va de inga framgångar för oss dock. sen så idag så har vi vart & kollat på isak när han kört cross vid 10 i morse & sen drog vi hemförbi mig & sen till EKSTA där elins farmor bor & så tog vi en fika & hade lite kul där ute & sen så åkte vi kustvägen hem till mig genom djupvik & sandhamn & allt de där & nu ligger ja här i sängen med min linus (& de lät ju bra!) de va allt, här kommer en jävla massa bilder JOSSAN, eller?

PUSS


jag & elin hitta en klara på stan i onsdags.

snyggingen elin har klippt lugg!


snyggingen anna

i väntan på gotlandsbåten & min älskling

MIN ÄLSKLING

vi kör på en liten fjortis bild med linus i hörnet

isak på banan

elin tog faktiskt ett dopp i en 11gradig pool idag!


Kommentarer
Postat av: josefin

hahah fan va du är knasig lisa SAKNAR DIG SÅ JÄVLA MYCLET SYSTER!

2010-05-02 @ 20:44:19
URL: http://baraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0