i convince my self that over isn't over,

and I convinced myself that I could fix this. hold on we can make it, no more holding eachother when the words are breaking.

girls. de här är till er.

jag saknar tiden i början av skolan, eller ja, precis efter min födelsedagsfest & när vi praoade., de va vi & inget kunde skilja oss åt. jag hatar att de blivit såhär, varför? varför skulle något hända så vi tappade de bästa vi hade? visst de är fortfarande vi men inte på samma sett, inte lika ofta. de är inte våra fester längre, inte våra fikastunder & va med varandra på fritiden. i wish it where like before. men ni ska veta att ja älskar er lika mycket som då, ja skoja, jag älskar er mer & ja kommer inte sluta älska någon av er. ni är bäst bäst bäst bäst bäst!

nu ska ja va lite mongo & skriva lite skiljt eller va man säger. men eve tini & chanine, kommer ni ihåg hur de va? de va mest vi & de va alltid vi, de är sjukt va som hänt. jag saknar de vi hade men ja älskar de vi har.



tjejer de här är våran låt.


Eve wongprom, Sabatini Laveryd, Chanine Ahlqvist, Fanny Lagergren, Fanny Ohlzon, Dennis Dahlbom
i love u guys.


Kommentarer
Postat av: Eve

Jag älskar dig, och jag är också väldigt ledsen över det. men det blev så mkt bråk mellan alla, och liksom ja... men ja, saknar det också som sagt. men jag älskar dig iallafall. det hoppas jag du vet :) <3 <3 <3

2010-05-20 @ 12:39:10
Postat av: Dennis

love u too.



jag ser fet ut på den bilden

2010-05-20 @ 17:25:16
URL: http://daahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0