if today was your last day

ja då va man hemma igen då, redan liksom, fan så tiden går snabbt! fick sällskap av lilla sabatini på båten faktiskt. va väl hemma runt halv 5, åt lite mat & sen har ja fixat lite hemma, bl.a med djuren, hästarna har vi släppt ut i sommarhagen, men bara under dagarna, flyttar dom på nätterna så dom inte får fång eftersom gazz har lätt att få de. nu har ja iaf laddat in lite bilder från nynäs tripen till min älskling, blev inte så mycket bilder & inte lika bra bilder eftersom ja har linus samsung touch mobil istället för min egna men bilderna är lite mer än okej ändå haha. laddar upp lite bilder på hästarna senare också, som ja tog nyss, just so u know.



vi va nere vid hamnen & åt glass en dag.


spelade golf en dag också, kan ju säga att de inte gick så bra för linus, eller de gick bättre i slutet, men jens han skjöt (säger man så?) 250 så han fick en 5 krona av mig, woho.

de va pretty much all, nu ska ja nog ladda ner några låtar (FY SÅNT FÅR MAN INTE GÖRA shhhh) sen så funderar ja på att kolla något criminal minds avsnitt eller något hihi. ska byta hage på hästarna vid halv 8 också , ja jag bloggar sen.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Det ser ut som Jens njuter av sin glass men för Linus ser det lite besvärligt ut xD

2010-05-16 @ 23:39:48
URL: http://lovewillfollowus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0