fight for this love

har inte bloggat sen i onsdags, 5 dagar sen, inte bra! iaf så har min älskling varit här men de vet ni redan. vi har hittat på lite allt möjligt, inget ja behöver skriva om. I helgen så va vi i stan båda dagarna , på lördagen så gick vi på stan & köpte julklappar & på söndagen va vi med klassen & sålde pepparkakshus som gick åt helvete. sålde typ 12 st & hade gjort 80st...

igår så va ja i stan på studiebesök, va på krematoriet typ en timma & sen gick ja & fanny & åt på etage, mums. gick på stan 2 timmar ungefär & sen åkte vi hem. bakade pepparkakshus med neo & isak på kvällen sen & så kollade vi lite tv & hade mysigt.

idag så är ja i skolan, nehe? har haft idrott & ska snart ha samhällskunskap. vet inte va som händer idag efter skolan, får se helt enkelt. imorgon åker min älskling iaf hem. ush.

puss
lägger nog in lite bilder sen.

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

5 dagar utan bloggen då skulle jag få abstinens =)

2010-11-30 @ 11:56:24
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: William

fin blogg:D



vad tycker du om mina designer^^???

2010-11-30 @ 12:30:25
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0