kiss and tell

de har gått några dagar sen ja blogga sist, har inte haft tid eller lust helt enkelt. ska dock försöka minnas va ja gjort varje dag, ha ha. måndag vet ni redan om, eller halva dagen iaf, tisdag va ja sjuk, hade grymt ont i halsen, har de fortfarande & är förkyld uppå de, skit kul! onsdag va ja ledig så ja & min älskling åkte in till stan & gick på stan en stund, fikade på märtas & hade allmänt mysigt. sen på kvällen kollade vi greys anatomy & åt lite chips. Idag va ja i skolan sen kom min älskling till klinte & så åkte vi in till båten & så åkte han hem. jag saknar honom redan, helt galet. kom hem vid halv 6 ungefär, matade djuren & sen åt ja pizza woho (frys pizza:() & så vid 6 åkte ja & min syster & elin till ggn efter möte. kom hem från de för ungefär en timma sen. nu ska ja kolla klart på criminal minds sen blir de väl någon film eller något, ska iaf ner & hämta chipsen om några minuter hehe. bloggar när ja hinner! btw. jag har stukat handen glömde ja säga, vet dock inte vad ja gjort... & så kommer de bilder på 3 saker ja beställt hem!

kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0