you and your heart

min hund är fan bäst, så jävla söt han e. L Y C K A .

dagen idag började klockan 8 , gick upp, fixade mig & åt frukost. åkte med min syster & isak in till stan vid 9 ungefär, åkte förbi hennes jobb lite snabbt & sen till tandläkaren. efter de åkte vi & hämtade ut hennes nya barnstolar eftersom dom andra total förstördes i krocken, sen tog vi en sväng förbi donken, sen förbi min bror & emilia, va där en stund & umgicks lite & så kom vi nyss hem.

nu ska ja ta en knäckis & sätta mig i soffan, lyssna på musik & göra mina läxor som verkligen är för sent inlämnade, skit också. jag orkar egentligen inte, men vill man ha g så är de helt enkelt bara att jobba på! ska försöka behålla migg VG i svenskan också , önska mig lycka till.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0