jag tog en kula för dig och fick en smula tillbax

tisdag: gick i skolan som ni redan vet, hade kök hela dagen & lagade äcklig mat :) kom hem sen & mysade med världens bästa pojkvän & åt lite smått & gott på kvällen, kollade desperate housewives btw hehe.

idag: gick i skolan, började 10 för ja kände för de idag! lagade god mat i skolan idag, någon nudel kyckling wok, woho. älskling hämtade mig klockan 2 & så åkte vi hem, hade tänkt åka till stan idag men de regnade så mycket så vi struntade i de.

imorgon åker ja till skolan först & efter skolan beger jag & linus oss till båten för att åka hem till honom en vecka, så de blir inge bloggande imorgon tror ja, kanske i skolan, får se! sen försöker ja ju blogga när ja e hos min sötnos. gtg

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0