baby you're all that I want

så typiskt att internet skall börja dampa & bara "svarar inte" när man sitter & skriver ett långt inlägg.

jag har jätte mycket saker som ja vill skriva av mig om men ja tänker dock inte skriva de i bloggen, funderar på att göra en privat blogg med lösenord men då listar väl någon ut lösenord eller något, hade varit så typiskt.
jaja.
har iaf vart i stan idag & vart med anna, åkte in vid 12 ungefär & så gick vi runt lite i stan vid dom få affärerna som var öppna & sen en sväng förbi ö&b, fick med mig sån där sminkborttagnings "lappar" eller vad man säger, en deoderant, tuggummi & ett block! ska in till stan om någon dag igen & kolla på 2 tröjor som ja hitta, 2 stickade, grymt snygga! funderar på att köpa en av dom.... får se helt enkelt.

ja , resten av dagen då. jag har ätit mat, jätte god kyckling med ris & curry & vart ute & ridit med min syster & min mamma som körde för andra gången, gick jätte bra! dock va Mirakel tydligen halt, alltid kul att veta! har några bilder på min mobil men orkar inte ladda in dom nu, känns onödigt haha.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0