fields of gold

TJAFAN, de va ett tag sen. sitter i min säng & har nyss duschat.

kom hem från fanny för 2 timmar sen ungefär. har haft jätte kul där, åkte till henne igår runt 2 ungefär, drog ut & red på Tini, hennes häst & Rax, hennes grannes häst, en väldigt lovely häst de där de! eller båda två faktiskt! red faktiskt båda två ;) sen åkte vi till hemse & köpte chips & lite & så satt vi hemma hos henne & tjockade oss lite & idag red jag Rax igen & hon red sin travare & så fixade vi massa smått i stallet.

nu ska ja lyssna lite musik & städa i min stuga, eller bara plocka undan kläder, något annat orkar ja fan inte, ja vill soooooooooooooova.

puss
btw, ska ladda in mina bilder från igår & idag någon dag snart & sen har fanny massa bilder som hon ska skicka till mig när hon har tid så då lägger ja in dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0