When you fall get up and if you fall get up

har aldrig varit så stolt över min häst som jag är idag! han gjorde jätte bra ifrån sig på ridbanan, han betedde sig helt okej på ridbanan & jätte bra på stallet, inte en massa löjl utan de gick super bra helt enkelt!

när jag kom hem från skolan så åt jag mat för ja åt ingen lunch i skolan. hjälpte sen till lite med barnen som skulle åka fyrhjuling & sen blev de en ridtur på ridbanan med min lilla bebis & kom hem för ungefär en timma sen. & har nyss tryckt i mig 2 köttbulle mackor.

nu ska ja kolla klart på halv 8 hos mig & efter de blir de idol & nu har ja glömt bort va de va sen men ja bloggar igen sen så.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0