sweet your rock and sweet your roll

nu är jag hemma, inte skönt, inte okej, eller jo delvis skönt, blev så glad när min häst kom springandes mot mig i hagen när jag kom hem & hundarna var hur glada som helst som vanligt, lycka, verkligen. Hade en väldigt seg båtresa som kändes som några år men iallafall, mamma hämtade mig vid båten vid 4 & vi begav oss hemåt, tog de lite lugnt & sen åt vi hamburgare & nu resten av kvällen har jag tagit de lagom lugnt, vart ute & gått lite.

Imorgon ska ja ut & rida med mamma & sen ska ja åka in till stan & umgås med anna, kanske träffa jossan lite snabbt också, vet inte vad vi hittar på men jag kommer väl hem vid 10 eller 12, får se helt enkelt.

PUSS
lägger in lite bilder från senaste veckan ikväll imorgon eller någonannan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0