war of my life.

oj jag har inte bloggat på 8 dagar, de måste vara rekord, va hände liksom? får väl berätta lite smått va ja gjort denna vecka eftersom ja tydligen varit så upptagen ;) fredagen spenderades halva dagen på jobbet & andra halvan på båten (typ) åkte till min älskling, hade lite fredagsmys på kvällen. Under den helgen så åkte vi till stan en dag med Cornelia & Adam och kollade på bio & åt middag på kungshallen, jätte trevligt faktiskt. Resten av helgen tog vi de väldigt lugnt & spenderade mycket tid i sängen framför tvn men de är okej, de är skönt att ta de lugnt ibland. Åkte hem på söndagskvällen men de fattade ni kanske. Har jobbat hela veckan, jobbade kväll både måndag, tisdag & onsdag, mycket kul! jobbade dag igår & gick på stan med elin efteråt. Idag började jag jobba vid 8 & slutade vid 6 men stannade kvar till halv 8 för ja inte kunde komma hem tidigare (de här blir ett långt inlägg ser jag) , min syster hämtade mig vid busstationen & körde mig till crossbanan för att se när isak körde, dock missade jag de för ja kom precis i slutet men sen åkte vi hem iallafall. Kom hem för en timma sen & har nyss ätit paj, funderar på om jag vill ha morötter & dipp eller inte... we'll see. just nu kollar ja på criminal minds som vanligt iallafall, ovanligt va?

IKVÄLL har jag mycket att göra, packa, sova, äta, duscha & hej&hå. Ska ju jobba hela dagen imorgon & lär inte vara hemma fören halv 1 på natten ungefär eftersom ja först ska jobba & efter jobbet blir det att ta de lugnt lite på etagen med karaoke kväll & kanske en cider, kom på att ja måste köra från bussen, sh#t där sket de sig. Åker med båten på söndag med mamma & får lite moder&dotter tid eller något. Mer om de när ja hinner. Har några bilder på världens sötaste pojkvän på kameran, tänkte försöka få in dom på datan ikväll men vi får se om jag
hinner(orkar) back to cm.

PUSSnattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0