I'm a dreamer

Fredag: Skola med bland annat Stelor & efter det stan för jobb. Började vid 4 & slutade vid halv 12, min älskling väntade utanför jobbet & så begav vi oss hem till Börje & Kerstin för att sova.

Lördag: Fick skjuts ner på stan & gick och åt på max, längesen & de va gott! Hittade inget på stan , borde egentligen köpt julklappar menmen. Började jobba vid 4 & älsklingen min åkte hem till mig så länge, tog bussen hem vid halv 12 & hade lite mys.

Söndag: Tog de lugnt i stort sett hela dagen, var ute en sväng med pållen , hade funderingar på bio men klockan blev för mycket.

Idag: Åkte till skolan & sen hem igen, de visade sig att jag hade fått migrän , åkte in till akuten & var där i 3 timmar ungefär innan ja fick reda på de men farligare än så var de inte. Skulle ha sett på bio men sov över tiden & mådde inte speciellt bra.

Får se om de blir skola imorgon, beror sig på hur jag mår!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0