release me

har haft projekt på stelor idag, fick bara 2-3 bord var så de va väldigt lugnt, slutade 3 & blev hämtad av mamma. Gjorde bebis-pannkakor till Lara Neo & Andy & sen kom pappa hem med pizza till mig, han & Isak. Har matat djuren & gett hästarna hö + foder och sen pluggat lite körkort på kvällen.

Kollat runt lite på saker som jag vill ha sen när jag har pengar, där ingår bland annat en surfplatta, täcken till hästen, jeans från gina & dressyrsadel, dyrt men behövande! eller behöver inte surfplattan fören min data krashar.

Kollar iallafall på criminal minds nu & har några nya bilder, inte många men några! Ska även börja klura på en ny header, de är ju faktiskt vinter nu.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0