Everyone's taking control of me seems that the world's got a role for me. I'm so confused will you show to me you'll be there for me and care enough to bear me?

Alltid lika skönt att bädda ner sig i sängen efter en heldag i stan med ont i huvet & hej & hå.
Dagen har spenderats med elin i både stan & i träkumla, varit förbi dahrve & köpt grimma, godis & ridstrumpor till mig & pållen & även gått en sväng på stan & bara köpt halstabletter.
Nu ligger ja i sängen med halsont, huvudvärk, förkylning, magvärk & hosta. Känner att jag verkligen älskar mitt liv just nu.
Funderar på att ta på en film eller redigera lite bilder för att fördriva tiden lite grann innan ja ska sova, vill så gärna prata med min baby i telen innan ja somnar, love it.

bloggar imorgon om hurvida de blev skola eller inte, för i de skicket ja är i nu blir de absolut ingen skola, får se imorgon helt enkelt.

Natti!


jag älskar dig. MEnd'YOU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0