away from the sun

sitter just nu vid mamma & pappas data. Dagen har spenderats i stan med elin & anna med presentköp, 6 vatten på donken, fika på märtas och ett köp av ett jätte snyggt svart linne till mig. Dock började det spöregna där vid halv 3 någongång & fortsatte likadant tills bussen gick hem vid halv 4, tur att man har anna i stan så man kan ta sin egna halsduk & låna en tjocktröja i regnet ;) ikväll har ja ätit grillat, rensat lite bland kläder & snart ska jag äta efterrätt och kolla criminal minds!

Imorgon ska jag jobba halv 8 till 1 och sen bär det av hem för att packa & vid 7 går båten hem till världens bästa älskling ♥

PUSS


min finaste fyller snart 21!


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

gullig bild!:)



hu länge har du ridit?

2011-07-20 @ 08:37:36
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0