härligt med regn

härligt med regn, enda nackdelen är väl att mitt internet inte funkar så bra men annars är det bara fin fint.
Lite smått vad jag gjort dom här tre dagarna. I tisdags var jag ledig, åkte hem till elin vid 1, åkte till stan & sen hem till henne & badade i kalles pool. Åt min favvomat hos elin & åkte sedan hem till mig båda två. Red ut en sväng på kvällen, kanonkul, hatar att jag inte tar mig tid till det oftare, dumma mig. Vaknade runt middagstid igår & målade sen stall i stort sett hela dagen utom 3 timmars uppehåll då vi myste lite med annas häst julius & åt tacogratäng!

Idag har jag jobbat 12.30-18.00, ätit mat, målat resten av stallet med mamma & isak & nu ligger jag , välförtjänt dessutom, i soffan & kollar på tv. Datan krånglar totalt med internet & filmerna vill inte läggas in på hårddisken, kan bero på att den nästan är helt full, c-disken också, dags att rensa. Bilder kommer ikväll, ja lovar!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0