seven deadly sins.

Gårdagen spenderades hemma under dagen med solning & läsning av en bok "gömda" , är inte mycket för böcker men den här var helt okej! På kvällen tog vi bilen & åkte till min faster som hyr stuga i nyhamn & fikade och hade det jätte mysigt. Var väl hemma vid 9 på kvällen eller något & då blev de några avsnitt av sjunde himlen.

Idag har jag bara varit hemma hela dagen, tagit de lugnt & följt med mamma till tofta outlet för att kolla på lite smått. Åt grillat som kvällsmat, skippade dock kolhydraterna! Har städat i stort sett hela stallet nu ikväll och snart ska ja unna mig lite morötter med dipp, det förtjänar jag som gått ner några kilon, woho.

Imorgon ska jag jobba hela dagen från halv 8 på morgonen till halv 7 på kvällen så de blir en seg dag men på kvällen kommer världens bästa hem till mig (ska dock hämta honom i vgarn halv 11) så jag har något att se fram emot!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0