cause it's gonna be you and me

hur lyckas jag glömma att blogga? känns inte som att man är så himla upptagen men hinner ändå inte.

Tisdags: Hade skolavslutning men rätt så okej betyg faktiskt, blev bjudna på glass och begav mig in till stan vid halv 2 för att möta upp pojkvännen min & för att sedan gå på stan. Fick inte med mig något hem, ovanligt va?

Onsdags: Hade en lugn hemma kväll med egen bakad pizza och lite mys, var även ute & gick med min systers häst pga fång. Åkte till stranden på kvällen & badade och de va kallt kallt kallt (tog lite bilder som kommer upp imorgon eller något)

Idag: Vaknade vid 10 ungefär, åkte in till stan med mamma & min älskling (JAG KÖRDE WOHO!) för att sen åka till tandläkaren och efter det en sväng förbi stan för att köpa ett datafodral. Åkte & handlade, tog en glass på hamnen & sen hämtade vi Neo, lämnade av min bebis vid båten & sen begav vi oss hemåt. Resten av kvällen har ja hunnit äta god mat (potatissallad & rostbiff, mums!!), gått en sväng med gazzari & ridit ut en sväng på mirre med mamma.

Imorgon ska ja jobba, 8.30-16.30 .
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0