These moments dont mean anything.

har spenderat hela dagen med syster och hennes två barn Neo & isak. Var ute & gick med mamma i morse i ungefär 50 minuter, drack min äckliga shake som faktiskt inte var så äcklig idag och senåkte jag mot stan med syster & barn. Åkte förbi sandbackarna och tog ett dopp + solade lite, åkte vidare till stan för lite små shopping och mat till ungarna. Åkte vidare till brobrottet & var där ett tag & sen begav vi oss hemåt. Tog inga bilder under hela dagen, lite synd faktiskt, jag ångrar det. Ikväll har jag ätit sallad & just nu ligger ja under studsmattan med hundarna och håller koll på kaninerna som är ute & springer löst på gården. Ska se om jag hittar någon bra film att se ikväll för det är som vanligt bara skit på tvn. Ska väl ut & rida också, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0